Aktuální hodnocení, hodnotil 1 uživatel.
Přihlaste se a přidejte své hodnocení.
Výprava plná zážitků
Autor: Petr Pápa Papoušek
Datum: 27.08. 2017
Přečteno: 270x
S tátou jsme si naplánovali týdenní výpravu na jednu štěrkopískovnu na jižní moravu. Vyjeli jsme v neděli v pozdním odpoledni. Na místě, které jsme měli naplánované, nikdo neseděl, takže jsme pomalu nosili věci na naše vybrané místo a chystali jsme tábor. Ještě v tento den jsme připravili montáže a pruty nahodili do vody s hrstí kuliček. Do půlnoci záběr nepřišel. O půlnoci jsme vytáhli pruty a zjistili jsme, že na dně je velký nános bahna. Olova i nástrahy nám strašně smrděly.
V pondělí ráno jsem vyjel na člunu oťukávat dno. Zjistil jsem, že musíme chytat buď hodně blízko u svého břehu nebo v blízkosti ostrova, který byl vzdálen cca 100 m. Taťka se rozhodl, že bude chytat u svého břehu a já u ostrova. Připravili jsme si první krmnou dávku z pelet a boilie od Mikbaits. Na jeden prut jsem navázal návazec typu Chod rig se 14mm plovoucím boilie Pampelišky a na druhý prut jsem navázal navazec ze ztužené šňůrky Synx Dark od Krystonu a napíchnul jsem boilie 2x24 mm G7. Celé dopoledne záběr nepřišel. Cca v pět hodin odpoledne přišel první záběr, jednalo se o malého kapříka na návazec typu Chod rig. Tato ryba nám rozjela příjemný kolotoč spousty záběrů. Chytali jsme spousty kaprů kolem 50 cm i na 2x24 mm boilie, které jsem měl extra vytvrdlé. Měl jsem navázany i návazec, o kterém jsem si myslel, že taková ryba to nemůže vzít, ale stejně kapr okolo 50 cm to vzal. Na tomto revíru bylo neskutečně mnoho malých kaprů a tak nezbývalo, než stále dokrmovat a čekat než velká ryba narazí na naše krmení a snad i na naše nástrahy.
V úterý jsme pruty znovu nahodili do našich krmných míst a čekali na záběr. Kapříci byli stále aktivní a tak jsme dokrmovali a přehazovali. Kolem páté hodiny si taťka vzal kolo a říkal, že zajede nakoupit. Mezitím co odjel jsem měl na pravý prut padák, říkal jsem si, že to bude zase malý kapr. Zvedám prut, přisekávám a už jsem cítil větší odpor než u menších kapříku. Po půl hodinovém souboji vytahuji bojovného šupináče. Měří 88 cm a 9,5 kg. Mám z něho obrovskou radost. Kapr přišel na nové boilie z řady Mikbaits G7. Do večera přišlo ještě pár menších kapříků.
Ve středu se děl velice podobný scénář jako v úterý. Táta před polednem si vzal kolo a jel zase nakoupit. Na levý prut, kde jsem měl boilie 2x24 mm G2, jsem měl parádní jízdu. Přisekávám a zase jsem cítil velký odpor. Tato ryba byla ještě více bojovná než ta v úterý. Po hodině a půl vytahuji dalšího nádherného šupináče, který měl 85 cm a 10 kg váhy. Udělali jsme pár fotek na památku a šel zpět do vody jako jeho včerejší bráška. Po náročném souboji jsem si šel na chvíli lehnout a táta mezitím vytáhl snad 20 kaprů ze svého břehu.
Ve čtvrtek a v pátek bylo zataženo a to se projevilo i na aktivitě ryb. Menší kapři už na naše boilie moc nereagovali. Přesto se tátovi podařilo pár kaprů ze svého břehu vytáhnout.
V sobotu přišla ta nejhorší část výpravy a to balení.
Výpravu jsme si parádně užili, nachytali jsme spousty kaprů kolem 50 cm a 2 pěkne okolo 10 kg.
Tyto dvě pěkné ryby jsou mými největšími kapry ze svazové vody.
Nejlépe nám fungovalo nové boilie z dílny Mikbaits G7 a také moje jistota G2.
V neposlední řadě bych chtěl poděkovat taťkovi za krásný týden strávený u vody.
Za Night Hunters, Petr Papoušek
MIKBAITS GO
Tato web stránka používá soubory cookies, abychom dosáhli vyšší výkonnost naší web stránky. Cookies nepoužíváme na cílené reklamy, ani personalizovaný obsah. Používáním našich stránek souhlasíte s používáním souborů cookies.