4 dny na Labi

Poslední týden o prázdninách na Labi.
Autor: Martin Witschel
09.09.2019 | 08:20 hod. Přečtěno: 396 x
Zdravím všechny rybáře, na konci srpna jsem s kamarádem vyrazil opět na Labe. Na místo přijíždíme poměrně dlouho, a proto po vyskládání věcí z člunu si jedeme blíže prozkoumat dno, kde nacházíme pěkné lavice a plno popadaných stromů. Po vybalení věcí a postavení bivaků jdeme už za tmy vyvážet pruty na místa, která jsme si zmapovali. Druhý den do hodiny po vyvezení dostává kamarád prvního kapra na břeh s váhou 11,5 kg. Chvíli po tomto kaprovi dostává druhý záběr a po chvilce boji na člunu přiváží na břeh kapra s váhou 10,3 kg, super během dvou hodin dvě ryby přes 10 kg které odstartovaly krásnou sérii záběrů. Během dalších tří dnů jsme zdolali několik kaprů do 10 kg a 6 kaprů 10+kg z toho největší měl 16,9 kg
Jako nejůspěšnější nástraha se ukázala jedna 24mm kulička Královská patentka a 2×20 mm G2 Krab Ančovička Asa. Za Mikbaits junior team, Martin Witschel
Poslední týden o prázdninách na Labi.