Letní pískovna

Hned druhý den po návratu z rodinné dovolené v Chorvatsku jsem začal plánovat kam vyrazím v těchto horkých dnech k vodě. Přes den bylo kolem 40 stupňů a lov amurů byla jasná volba.
Autor: Jakub Mottl
06.11.2023 | 14:23 hod. Přečtěno: 408 x
V těchto horkých dnech je nejlepší zůstat ve stínu
Po příjezdu k oblíbené pískovně jsem myslel, že to otočím a pojedu znechucen směr domov. Kolem celé pískovny bylo narváno. Rybáři, plavci, naháčí nebo prostě jen rodinky na dovolené u vody. Na druhé straně revíru jsem si všiml tmavého volného místa mezi stromy kde budu sám a ukrytý před úmorným vedrem
První zářez
Měl jsem jiné osvědčené metody pro lov šupinatých ,,torpéd", ale rozhodl jsem se vyzkoušet něco nového co mě dlouho lákalo, a to jsou Fluo pop up s příchutí Jahody. Připravil jsem dva ronnie rig návazce a vyrazil jsem je položit na předem zmapované místo. Jako krmení jsem použil boilies z řady BigB broskev pepř, do kterého jsem přimíchal přibližně 50 špendlíků natrhané po cestě k lovnému místu. Netrvalo to dlouho a běžel jsem k prutům pro první záběr. Na začátek menší kapřík
Dlouho jsem nad jahodou uvažoval až jsem podlehl
Přibližně dvě hodiny čekání a první šupinatý torpédo je na břehu
Tímto prvním amurem to vše začalo. Přesně si pamatuju jak jsem si večer chtěl sednout ohřát si večeři a otevřít si láhev polosuchého Hibernalu od Jedličky a v tom jízda jako blázen!!! Je to jako pokaždé přitáhnete ho ke člunu jako kdyby spal a jak si čichne k podběráku začne brutální masakr. Po půl hodince je ryba v podběráku a já mám obrovskou radost.
Letní pískovna
Focení ve vodě tato ryba miluje (pozor na facky)
Pro změnu souboj s dalším kapříkem, kterému jahodová pop up také moc chutná
Pomalu přicházela tma a hladina pískovny byla jako zrcadlo, když se mi pomalinku rozjel prut, který jsem položil k potopenému keři. Rychle do broďáků a na vodu, jelikož jsem cítil obrovský odpor a naviják stále bzučel jako o závod. Po několika minutách jsem přijel přímo nad rybu a začala přetahovaná, která trvala přibližně půl hodiny. Ryba konečně vyplavala na hladinu a mě začalo bušit srdce o závod, protože jsem koukal do vody na kapra, který má kolem 25 kg a ani jednu šupinu. Bohužel při mém štěstí jsem se k němu natáhl s podběrákem a dva centimetry před jeho tlamou se otočil a mě do podběráku skočilo jen olovo a návazec. Chvilku jsem tam ještě seděl na člunu, než jsem vůbec vstřebal, co se mi právě stalo, ale o tom to prostě je .Tentokrát vyhrála ryba
Po prohraném zápase s velkým kaprem přišlo tohle mega torpédo
Následující den jedeme dál a amuři jsou stále při chuti
Krátký odpočinek před vyplutím zpět domů
Chytání amurů jsem si moc užil a jsem rád, že jsem si konečně našel cestu k jedné z nejstarších příchutí boilie ,,Jahoda", je to naprostá bomba. Celkem se mi za tři dny podařilo chytit šest amurů přes jeden metr a sedm kaprů do třinácti kg + kapr, se kterým mám nevyřízené účty. Mějte se krásně, Jakub
Tak plav....
Autor: Jakub Mottl      06.11.2023 | 14:23 hod.      Přečtěno: 408 x
V těchto horkých dnech je nejlepší zůstat ve stínu
První zářez
Dlouho jsem nad jahodou uvažoval až jsem podlehl
Přibližně dvě hodiny čekání a první šupinatý torpédo je na břehu
Letní pískovna
Focení ve vodě tato ryba miluje (pozor na facky)