Týdenní dovolená

Na začátku září jsme vyrazili opět na naše oblíbená místa, kde jsme si vybírali týdenní dovolenou. Byly to opět krásné chvíle a nepopsatelné zážitky, jako vždy...
Autor: David Prokůpek
05.11.2018 | 15:45 hod. Přečtěno: 291 x
Týdenní dovolená
Tato ryba měřila 94 cm a vážila 17,50 kg!
Na tuto kapří výpravu jsme se těšili celé léto, protože všude bylo plno lidí a tak jsme si řekli, že tento měsíc by už mohlo lidí od vody ubývat, avšak jsme se mýlili a z kraje výpravy nám přijíždělo kolem sebe spousty rybářů, kteří začali plácat krmítka a dokonce nám přistávaly některé montáže pod námi za krmným mistem. Tato skutečnost mě kolikrát velice zaráží, že lidé nedokáží vymyslet něco svého a musí kopírovat druhé, natož hodit nějaké krmení do vody, to nás ale opět neodradilo a lovili jsme dále, poněvadž jsme už ve vodě měli spousty krmení a postupně přicházely i záběry od krásných ryb.
97 cm 18,10 kg, bylo to téměř metrové torpédo, který boj jen tak nevzdal
Jak to tak kolikrát bývá, když sedí 2 rybáři vedle sebe, záběry přichází pouze jednomu, nebo ten druhý loví pouze menší ryby a říká si, proč jsem takovou rybu také nemohl chytit, přitom máme stejné montáže, které jsou položeny vedle sebe a navíc chytáme na stejné boilie... Tentokrát se Léňa dočkala dalšího krásného kousku...
Další šupinatý krasavec měřící 91 cm a vážící rovných 17 kg
Jsou to nepopsatelné okamžiky pro člověka, který loví kapry prvním rokem. Když si promítnu mou minulost, jak jsem začínal chytat kapry na boilie, trvalo mi poměrně dlouho a dlouhé měsíce i roky jsem se učil, jak tyto krásné ryby přelstít. Kapry jsem chytal, avšak samé menší a stále jsem věřil v to, že se mi jednou při mé píli podaří ulovit velkou a těžkou rybu. Trvalo mi to hodně dlouho, než se mi podařilo ulovit mého prvního kapra vážícího nad 15 kg.
Další dny jsme byli jak namalovaní. Byl to krásný, zářijový večer a my měli připravené montáže opět na svých místech. V tu chvíli stoupla voda a na vodě se objevovaly obrovské trsy trávy - bylo to prostě nechytatelné, i kdyby jste tam odvezli kámen. Naše montáže viseli na břehu za naviják a my se modlili, ať se to vše vrátí zpět do normálu. Bohužel jsme se v ten den už nedočkali a tak jsme šli spát. Při ranním budíku jsem zkusil jeden prut, avšak to bylo stále marné, toto se opakovalo celý další den do 17:30 hod., kdy jsme už celí nervózní mohli konečně zase nahodit a nakrmit. Tentokrát přišel rychlý záběr a dočkal jsem se i já pár pěkných ryb.
87 cm.....14,40 kg
Tento šupík, který nebyl nějak extra zajímavý, neměl zřejmě pěknou minulost. Buď s ním někdo špatně zacházel, nebo ho mohla trefit loď..Snad se mu bude dařit.
Poslední dny výpravy jsme si doopravdy užívaly. Tato ryba si zobla kuličku opět vedle mých montáží, zase ta Léňa...
Tento kapřík nebyl dlouhý, měřil 74 cm, ale jeho váha byla 11,50 kg
Je to krásný pocit dát v tu chvíli bezbrannému živému stvoření svobodu...
Během dne jsem šel přehodit pruty a najednou jsem viděl něco hnědého na zemi, byl to kolega netopýr :D Nevím, kde se tam ocitl, ale asi si prostě ustlal přes den, tak jsme ho přendali na kmen stromu, kde byla trochu tma, ráno tam už nebyl.
Byla to pět vydařená dovolená a od vody jsme se vraceli ne moc odpočatí, spíše vcelku unavení. Na tyto zážitky vždy rád vzpomínám. Za tu dobu jsem ulovil celkem 17 kaprů a o dva menší jsem přišel ve vázce, Léňa také 17 kaprů, z toho měla těžší ryby a o jeden záběr navíc, protože ve vázce přišla o 3 ryby. Taková vzájemná bilance dlouho nebyla, postupně jsem se záběry dotahl skóre. Bylo to super. Po celou dobu jsme chytali na kuličky Gangster. Všem přeji mnoho hezkých a klidných chvil u vody. Tak zase příště, David Prokůpek
Autor: David Prokůpek      05.11.2018 | 15:45 hod.      Přečtěno: 291 x
Týdenní dovolená
Tato ryba měřila 94 cm a vážila 17,50 kg!
97 cm 18,10 kg, bylo to téměř metrové torpédo, který boj jen tak nevzdal
Další šupinatý krasavec měřící 91 cm a vážící rovných 17 kg
87 cm.....14,40 kg
Tento kapřík nebyl dlouhý, měřil 74 cm, ale jeho váha byla 11,50 kg
Je to krásný pocit dát v tu chvíli bezbrannému živému stvoření svobodu...